woensdag 24 april 2024

Beach Day Emma

Hallo allemaal

Bij Penny's Paper-Crafty Challenge Blog mag ik deze maand Gastdesigner zijn, super leuk.
Geesje stuurde mij een prachtige digi. Als ik naar het plaatje kijk, krijg ik ontzettend veel zin in de zomer, maar als ik naar buiten kijk, zie ik regen regen en nog eens regen. Wel prima weer om te knutselen.


Wat heb ik gebruikt:
- Wit cardstock
- Designpapier Florals & Bassics, Craft sensations CR0237/18A2
- Digi Beach Day Emma van The Paper Nest Dolls
- TRI BLEND Spectrum noir markers: Fair Skin Blend + Burnt Orange Blend + Gold Yellow Blend + Lavender Blend + Bright Pink Blend + Magenta Blend
- Distress Ink -scattered straw-
- Roze glittersteentjes

Met deze kaart doe ik mee bij:

6 opmerkingen:

  1. Super cute card, I love the colours you've chosen!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very sweet and a perfect summer card. Thanks so very much for joining us this time at the Creative fingers Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart! Heel leuk gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Annie, thank you for the cards you made for our Spring colorchallenge! Thanks for joining us at DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke zomerse kaart! Bedankt voor jouw deelname bij de My Besties Ducht Girls! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very summery, I love the bright colours! Thank you for sharing at Polkadoodles Craft Challenge. Hope to see you again!

    Merja DT
    My blog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...