zondag 21 april 2024

DOT and DO nr. 243-3

Hallo allemaal

Vandaag is Robin (onze oudste kleinzoon) jarig. Hij is 12 jaar geworden. Voor zijn verjaardag had hij al een kaart uitgezocht die ik nog moest maken. Ik had namelijk met Moederdag een DOT and DO set gekregen en onze 3 kleinkinderen vonden die zo leuk, dat ze alle 3 voor hun verjaardag al een kaart uitgezocht hadden. Voor mij de taak om te onthouden wie welke kaart wilde hebben. Vandaag dus de laatste van de 3 kaarten van deze set die ik gemaakt heb.


Gebruikt:

- DOT and DO nr. 243 (set)

- Distress Ink -scattered straw- (voor de randjes van de kaart)


Met deze kaart doe ik mee bij:

Pearly Sparkles Challenge Blog Challenge 94 - For a Man or Boy 
The Creative Crafters Challenge Challenge #75 
Creative Fingers Challenge Challenge #276. 

3 opmerkingen:

  1. Fabuloud card and design and love the cute image.
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geheel zo !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So very cute with the animals - love it. Thanks so very much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...