donderdag 25 april 2024

Stinkdier

Goedemorgen bloggers

Deze maand mag ik Gastdesigner zijn bij Kleuren met Potloden, erg leuk. Voor de april-challenge werd een digi van Last Minute Manda toegestuurd en ik kon aan de slag met mijn kleurpotloden.


Wat heb ik gebruikt:

- Donkerbruin cardstock

- Designpapier: Joy! crafts At the Zoo 6011/0595

- Sketch van Cheerful Sketches

- Digi: Spring Skunks 2021 van Last Minute Manda

- Derwent Coloursoft: C040, C080, C120, C210, C460, C610, C650, C660, C670, C690, C720

- Winsor & Newton Oil Colour, Sansodor (Low Odour Solvent)


Met deze kaart doe ik mee bij:



7 opmerkingen:

  1. Nog zo'n leuke lentekaart Annie!
    Bedankt voor het meedoen aan DCL, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart met dat vrolijke papier. De digi is prachtig ingekleurd. Hartelijk dank voor de bijdrage als gastdesigner bij Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart heb je gemaakt als gastdesigner bij onze challenge van Cheerful Sketches ! Bedankt ook voor jouw deelname bij de My Besties Dutch Girls. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. bedankt voor het meedoen aan onze Challenge.
    Groetjes Joukje DT Dutch My Besties Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aww such a cutie. I love the combination of papers and colours! Thanks so much for joining us at Polkadoodles this week, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooi gekleurd zeg!!
    Ik vind het dp heel mooi bij elkaar en bij de digi passen.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi ingekleurde digi op je prachtige kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...