zaterdag 27 juli 2024

Geboortekaart meisje

Hallo bloggers

Omdat mijn neef in oktober een baby krijgt en ik door mijn voorraad geboorte-kaartjes heen ben, heb ik een geboortekaartje voor een meisje gemaakt. Op de voorkant van de kaart heb ik een wolkje geplakt waarin de naam van de baby moet komen.

Natuurlijk ga ik ook nog een geboortekaartje voor een jongen maken, maar ik heb nog even de tijd. 



Wat heb ik gebruikt:

- Wit cardstock

- Designpapier: Panduro Basic Pattern, Pink Dot, 361946

- Designpapier: Panduro Basic Pattern, Pink Swirl, 361949

- Dutch Doobadoo 470.713.786

- Distress Ink -spun sugar-

- Plaatjes geknipt uit een geboortekaartje dat ik ontvangen heb toen ik Oma werd van onze kleindochter


Met deze kaart doe ik mee bij

Love To Craft Challenge Blog LTCCB #81 Anything Goes
Twisted Thursday Challenge Twisted Thursdays July 4 - July 31 - Recycle 
The Creative Crafters Challenge  Challenge #78
Creative Fingers Challenge Challenge #282. 


2 opmerkingen:

  1. Beautiful - love the fold you've used.

    Thanks for joining us at the Outlawz Twisted Thursday Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! I totally love this design and how well you made this! Fantastic. Thank you so much for sharing this with us at The Creative Crafter
    ~Tamara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

Little Gardener

Hoi Bloggers, In de challenge van juli was ik 1 van de prijswinnaars en mocht ik tevens Gastdesigner zijn in een volgende challenge.  Daarom...