zaterdag 27 juli 2024

Cadeau-envelop met kaart

Goedemorgen allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een cadeau-envelop met kaartje. 

Voor de envelop heb ik een DDBD-patroon gebruikt. Omdat het altijd lastig is om voor mannen iets te maken, heb ik voor de buitenkant van de envelop wat donkerder designpapier gebruikt. Op de binnenkant van de envelop heb ik lichter bijpassend designpapier gebruikt. Deze kleur heb ik terug laten komen op het bijbehorende kaartje. Verder heb ik een blad uit het donkere designpapier geknipt en op het kaartje geplakt, zodat het een mooi geheel is. 

 





Wat heb ik gebruikt:

- Groen cardstock

- Designpapier incl. bloemblaadje: Studiolight, Back to Nature ABM-BTN-PP28

- DDBD 470.713.018


Met deze creatie doe ik mee bij:

Love To Craft Challenge Blog LTCCB #81 Anything Goes

Hobbyshop Veldmaat Challenge Juli 2024: Maak een kaart met Dutch Doobadoo 

The Creative Crafters Challenge  Challenge #78 






2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kado enveloppe heb je gemaakt! Leuk om zo weg te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a unique and pretty creation! Thank you for playing along with us at Love to Craft!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

Little Gardener

Hoi Bloggers, In de challenge van juli was ik 1 van de prijswinnaars en mocht ik tevens Gastdesigner zijn in een volgende challenge.  Daarom...