zaterdag 30 december 2023

Strikken

Hallo blogvrienden

Dit is de laatste kaart die ik dit jaar maak. Morgenavond om 24.00 uur kunnen we een heel bijzonder jaar af gaan sluiten. Hopelijk gaat 2024 ons veel moois brengen. Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2024.

Nu de kaart. Ik was aan het zoeken tussen mijn kerst-hobbyspullen en kwam een boek tegen dat ik al jarenlang heb. Dit boek heb ik destijds cadeau gekregen en alles zit in dit boek om 50 kaarten te kunnen maken. Heel erg leuk zou je denken, maar alles is in 3-D en dat is zo ontzettend veel knipwerk dat ik maar een paar kaarten uit dit boek gemaakt heb. Echter nu heb ik de schaar maar weer ter hand genomen en ben aan het knippen gegaan. Na heel veel knip- en snijwerk vind ik het toch een leuke kaart geworden.


Wat heb ik gebruikt:

- Wit cardstock

- Het boek Decoreer uw kerstkaarten C.18173 / 091103 van Zeeman

- Sticker: 121010/7643 van Kars Kreatief


Met deze kaart doe ik mee bij:
The 12 Months of Christmas Challenge #107: ANYTHING GOES CHRISTMAS
52 Weeks to Christmas challenge December
Christmas Craft Creations December Challenge - Christmas Decorations 
Papercraft Challenges Challenge #101, Christmas

9 opmerkingen:

  1. Such a fun card with lots of super elements. Thanks for playing with us at CCC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met de mooie kerstman erop. Fijne jaarwisseling en bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kaart, wens je een goed 2024 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely, festive card! Great design with lots of fun elements! Thanks for sharing this with us at Twisted Thursday at The Outlawz!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really like how you have split the card into the three colours and the toppers are super cute! Thanks for playing along with Papercraft Challenges. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kerstkaart met een vrolijke uitstraling Annie.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart heb je gemaakt Annie!
    Bedankt voor het meedoen met de Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, jij hebt stevig zitten knippen, Annie! Leuke vrolijke kaart!
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je inzending bij onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een ontzettend leuke vrolijke kerstkaart,
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...