maandag 25 december 2023

Dino geboortekaartje

Hoi Bloggers

Op het blog Kleuren met potloden ben ik bij de oktober-challenge geƫindigd in de Top 3. De uitnodiging om in december gastdesigner te zijn, heb ik aangenomen.

Ik kreeg een digi van een Dino toegestuurd om voor de december-challenge hiermee een kaart te maken. Aangezien ik geen geboortekaartjes voor een jongen meer op voorraad heb en er in onze familie weer een jongen op komst is, heb ik besloten om een geboortekaartje voor een jongen te maken.


Wat heb ik gebruikt:

- Blauw Linnen hobbykarton Papelia van Paper & Craft

- Designpapier: Basic Pattern, Blue Heart 361958 en Blue Star 361961 van Panduro Hobby

- Decoratie Lintsticker van Deco Time

- HEMA-kaart om op te printen

- Digi van Mirtillamente - Almost Cute Dino 1  

- NUVO Dream Drops 1796N, Indigo Eclipse

- Derwent Coloursoft: C320 en C350

- Reukloze terpentine van Winsor & Newton Oil Colour, Sansodor 


Met deze kaart doe ik mee bij:

- Carlin's Kaartenparadijs Challenge 65 (December)   N=Nieuwe baby; kaart 2

- Morgan's Art World Challenge Morgan's ArtWorld Challenge #12 

- A Perfect Time To Craft #  Open Challenge for December, #12-2023  

- Classic Design Challenge Classic Design Challenge December #12 

- Creative Fingers Challenge Challenge #268  


- Alphabet Challenge blog # S is for Stars  

Crafting Happiness Challenges 162 B is for Baby 



4 opmerkingen:

  1. What a lovely dino card, I love the cute motif you used in your creation. Your colouring is so detailed and delicate, and the background papers are perfect to match the image. The combination of little hearts and stars is perfect, and so are are the embellishments you used. Thanks for joining the Alphabet challenge.

    Hugs, Veronika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart voor de nieuwe baby.
    Mooie digi en toffe papiertjes erbij.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'N' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief die dino voor een geboortekaartje.
    Een mooie bijdrage aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How cute! Love those two papers together, thank you for sharing with us at the Alphabet Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...