donderdag 1 juni 2023

You're all I had hoped to find, in every single way

Hallo bloggers

Vandaag heb ik voor jullie een Art Journal-pagina. Deze heb ik gemaakt naar een live van Grete van Asperen op FB De Scrapheap Community. Tevens was dit de Mixed Media weken-challenge van FB Kaartenmaatjes.


Wat heb ik gebruikt:

- Wit papier

- Boekpapier

- Stukjes papier uit tijdschrift

- Oranje Acrylmarker van Beager

- Witte Molotow One4All

- Zwarte Posca PC-1MR 24

- Witte Gesso

- AVEC Acrylic paint Light Blue + Moss Green

- Stabilo All 8046

- Tekststicker


Met deze Art Journal-pagina doe ik mee bij:

Love To Craft Challenge Blog LTCCB #74 Anything Goes

Do-Al(l) Kreatives Challenge blog #78 - Create a Scene

Classic Design Challenge Blog Classic Design Challenge June # 6


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

DOT and DO nr. 243-3

Hallo allemaal Vandaag is Robin (onze oudste kleinzoon) jarig. Hij is 12 jaar geworden. Voor zijn verjaardag had hij al een kaart uitgezocht...