maandag 17 april 2023

Robin 11 jaar

Hallo. Hier ben ik weer met een nieuwe kaart. 

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze kleinzoon Robin die vrijdag 11 jaar wordt. Zijn grootste passie is voetballen, daarom heb ik een voetbalkaart gemaakt.



Wat heb ik gebruikt:

- Rood en Wit cardstock

- Restjes lichtgroen en donkergroen cardstock

- Flock Paper Black, Leane Creatief Nr. 51.1109

- DDD: 470.713.792

- Bella Lulu, Voetbal - 3000/0062

- POSCA PC-1MR zwart 24

- POSCA PC-1MR wit 1

- Merkloze grasrand-stans

- Stickervel 1632

- Wit Satijnlint

- Zwart Hemp Cord


Met deze kaart doe ik mee bij:

Kaartjes Inspiratie Challenge KIC start #178 Cijfer op je kaart

The Creative Crafters CHALLENGE #63 


2 opmerkingen:

  1. Een voetbal doet het altijd goed bij de jongens, een mooie kaart heb je ervan gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

Spring Bumble Bee

Good morning blogging friends A new challenge has started at  Star Stampz Challenge Blog  on April 10th. This challenge has  Challenge 57 - ...