dinsdag 18 april 2023

De vogeltjes fluiten

Hallo, wat leuk dat je weer op mijn blog komt kijken.

Voor FB-groep Kaartenmaatjes moest ik voor april nog 2 opdrachten maken: een kaart met een Dutch Doobadoo patroon en een kaart met het thema Lente. Het simpelst (en snelst) is natuurlijk om een kaart te maken in het Lente-thema op het DDBD-patroon. Dat is dus precies wat ik heb gedaan.

Ik ben begonnen met het maken van het designpapier. Dit heb ik gedaan met 4 kleuren met water verdunde spray-inkt. Daarna alle spullen die ik nodig dacht te hebben bij elkaar gezocht en aan de slag gegaan.


Wat heb ik gebruikt:

- 300 grams aquarelpapier

- Versa Craft spray-inkt: 111 Lemon Yellow, 114 Poppy Red, 116 Peony Purple, 142 Baby Blue

- Rood cardstock

- DDBD 470.713.177

- Plaatje: Brocante birdcages 2 nr. VK9586 van Marianne design

- Posca PC-1MR Rood 15

- Tekststempel

- Izink Dye Ink: Brou de noix

- Ponsjes Vlinder en Mini-tulp

- Star Dust Stickles

- Plakstenen


Met deze kaart doe ik mee bij:

The Creative Crafters CHALLENGE #63

Girlz Creative Crafts challenge 36 - dier(en) op je kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...