vrijdag 10 maart 2023

Sketch 249

Wat gezellig dat jullie op mijn blog komen kijken. Vandaag heb voor jullie een prachtige kaart met een bloem. Deze voorbeeldkaart heb ik gemaakt voor Girlz Rebel Challenge voor Challenge #25  10 maart - 9 april. Het thema voor Challenge 25 is kleurencombi + Bloemen. 

Het is een Sketch-kaart waarbij ik de sketch heb gebruikt van Sweet Sketch Wednesday 2.


Wat heb ik gebruikt:

- Dubbele kaart wit metallic  

- Sketch 249 van Sweet Sketch Wednesday 2

- Groen cardstock

- Designpapier: Florals & basics, Craft sensations CR0237/18A2

- Designpapier: Lichtgroen Perfume, card code 315904

- Digitaal plaatje

- Wit extra dik papier, Hema 14.17.6310

- Tri-Blend Spectrum noir markers: Burnt Orange Blend + Gold Yellow Blend + Light Green Blend

- Touw

- Rode plakstenen


Met deze kaart wil ik meedoen bij:

Sweet Sketch Wednesday 2 March Sketches here at Sweet Sketch Wednesday 2

A Perfect Time To Craft A Perfect Time To Craft Open Challenge for March, #3-2023

Morgan's ArtWorld Morgan's ArtWorld Challenge #3


4 opmerkingen:

  1. Oh Annie I do love your card, I have a soft spot for flowers which I adore and of course you've used this beautiful flower image. Lovely colours and design papers. Great card thanks so much for sharing your work with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs Kathie
    SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great job on the sketch challenge. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Pam CT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous card Annie! Thank you for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2! Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...