zondag 5 maart 2023

DDBD 473.005.017

Met Dutch Doobadoo stencil 473.005.017 heb ik een kerstkaart gemaakt. Als ik regelmatig een kerstkaart maak, heb ik eind van het jaar geen stress en kan ik heerlijk relaxed mijn kerstkaarten versturen,




Wat heb ik gebruikt:

- Wit cardstock

- DDBD 473.005.017 (Kit - Rudolf)

- Designpapier: Home For Christmas HFXMAS002

- Distress Ink -fired brick-

- Plaatjes: Bella Lulu Sneeuwvlokjes 3004/0019


Met deze kaart doe ik mee bij:

Peace On Earth Christmas Challenge Peace On Earth Challenge #35


1 opmerking:

  1. Awww so very cute love it TFS over at POEC this time. Hope to see you again in future challenges. Elaine DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...