donderdag 10 oktober 2024

Theo Pinguin

Hallo allemaal 

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij Kleuren met potloden
Op de kaart gebruik ik een digi van Polka Doodles - Theo Pinguin Polka Doodles - Theo Penguin - Snowball Tree Theo Penguin.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent Inktense Kleurpotloden.



Wat heb ik gebruikt:
- 185 Grams aquarelpapier
- Mosgroen en Lichtblauw cardstock
- Designpapier en plaatjes: Bella Lulu - Sneeuwvlokjes 3004/0019
- Derwent Inktense Kleurpotloden:
    Muts: 0410 
    Pinguin: 0255 + 2107 + 2200 + 2300
    Ster: 0210
    Sneeuwballen: 1213
    Kerstbal: 0210 + 0500 + 1520
    Lampjes: 0500 + 1520

Met deze kerstkaart doe ik mee bij:
52 Weeks to Christmas Kerstkaart week 41 



4 opmerkingen:

  1. Heel lief plaatje, je hebt er een leuke kaart meegemaakt.
    Leuk dat je er weer bij bent op kerstkaarten donderdag,
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de pinguin en sneeuwpop prachtig gekleurd Annie.... en er een supergave kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooi kaartje gemaakt en de digi heb je mooi ingekleurd. Leuk gedaan. Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the cute image and colourful p, paper.
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

Theo Pinguin

Hallo allemaal  Vandaag begint er een nieuwe challenge bij  Kleuren met potloden .  Op de kaart gebruik ik een digi van Polka Doodles - Theo...