vrijdag 30 augustus 2024

Kaartboek Muziek

Hoi Blogvrienden

Afgelopen zondag gaf Darline Maes een live waarin ze een Kaartboek maakte. Ik vond het zo'n leuk modelletje dat ik ook aan de slag ben gegaan. De live die Darline gaf, was voor de challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenge waar het thema muziek is. 

In deze live zat een klein foutje, want Darline maakte 6 strookjes om de pagina's van het boekje te maken, terwijl er maar 4 nodig waren. Darline corrigeerde dat netjes later, maar toen had ik ze al gesneden en gerild. Geen man overboord; 1 van die strookjes heb ik in het boekje kunnen gebruiken om de pocket te maken, waarachter de Merci chocolaatjes moesten. Ik heb er designpapier opgeplakt en klaar was de pocket. 

Omdat het thema Muziek is, wilde ik graag aan de binnenkant van het boek bladmuziek plakken; echter ik had alleen bladmuziek op wit papier, maar ik vond dat de pagina oud moest lijken. Ik heb toen in heet water een theezakje gelegd en nadat dit goed van kleur was, heb ik mijn pagina bladmuziek erin gelegd; nu had ik een mooie vintage kleur.




Wat heb ik gebruikt:

- Ecru-kleurig cardstock

- Restje zwart papier

- Designpapier dat ik een tijd geleden bij een bestelling heb gekregen

- Bladmuziek

- Lila lint

- Distress Ink -scattered straw-

- Plaatje uit het Hobbyjournaal Jaarboek 2015-2016

- Pons met een muzieknoot

- Merci chocolaatjes om de pocket te vullen


Met deze creatie doe ik mee bij:

Kaartjes Inspiratie Challenge KIC start uitdaging #196 Muziek 

Twisted Thursday Challenge Twisted Thursdays August 1 - September 4  

The Creative Crafters Challenge Challenge #79 

Everybody-Art-Challenge 562 Alles mag  




4 opmerkingen:

  1. Great vintage project! I love the way you presented this bugle and your notes. The background looks so fabulous. Great pastel drawing. All of these flowers seem to be drawn from a time long gone, like a vintage. I love their sparkle and can almost see them blowing in the wind. Great packaging for this chocolate.
    Thank you for participating in the current Everybody Art Challenge.
    Hugs Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk Annie! En de inhoud is ook lekker! Lang geleden dat ik een boekkaart maakte, toch maar weer eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfectly CAS of this challenge. Thanks for joining us at Outlawz Twisted Thursday. We look forward to seeing you again.
    Hugs, Berni DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt en wat leuk dat je meegedaan hebt met de live van Darline
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

GOAL!

Good morning crafty friends Today a new challenge has started at  Star Stampz Challenge Blog . This challenge has Challenge 62 - Anything Go...