vrijdag 6 september 2024

Little Gardener

Hoi Bloggers,

In de challenge van juli was ik 1 van de prijswinnaars en mocht ik tevens Gastdesigner zijn in een volgende challenge. 

Daarom ben ik deze maand Gastdesigner bij Cheerful Sketches Challenge Blog.

De sketch voor september kreeg ik toegestuurd evenals de te gebruiken digi (Little Gardener) die nog ingekleurd moest worden. Hiermee ben ik aan de slag gegaan met onderstaand resultaat.


Wat heb ik gebruikt:

- Groen cardstock

- Designpapier: English Garden van Studio Light, PPEG136

- Witte printkaart van de Hema 

- Digi: Little Gardener

- TRI-BLEND Spectrum noir: Fair Skin Blend + Ice Grey Blend + Brown Grey Shades + Burnt Orange Blend + Earth Brown Blend + Tan Blend + Light Yellow Blend + Dark Red Blend + Jade Green Blend + Bright Pink Blend

- Ronde cirkelstans


Met deze kaart doe ik mee bij:

Everybody-Art-Challenge 562 Alles mag   


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke digi heb je gekleurd en je kaart is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You've created such a sweet card. Thank you so much for sharing it with us at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

GOAL!

Good morning crafty friends Today a new challenge has started at  Star Stampz Challenge Blog . This challenge has Challenge 62 - Anything Go...