zondag 17 maart 2024

Wild & Free

Hoi blogvrienden

Bij FB-groep Kaartenmaatjes was er vorige maand een extra opdracht voor de Mixed Media. We kregen een plaatje toegestuurd en de bedoeling was om dat plaatje na te maken in een mixed media-project. Wat was dat een klus; ik ben er een hele avond mee bezig geweest. Alleen al het inkleuren was ontzettend veel werk. Met het uiteindelijke resultaat ben ik toch wel tevreden. 


Wat heb ik gebruikt:

- 300 grams Aquarelpapier

- Aquarelverf: Titanium white, Cerulean blue en Ultramarine blue van Van Bleiswyck

- Color Copy original 200 g. (waar ik het meisje op getekend heb)

- TRI-BLEND by Spectrum noir: Coral Shades + Earth Brown Blend + Light Green Blend + Lavender Blend + Alpine Green Blend + Bright Pink Shades + Citrus Blend + Light Yellow Blend + Burnt Orange Blend + Magenta Blend + Aqua Blue Blend + Fair Skin Blend + Blue Turquoise Blend + Dark Red Blend + Jade Green Blend

- Zwarte fineliner 0,1 mm

- Uni-ball Signo UM-153 white

- Tekststicker Dutch Doobadoo 491.200.015


Met deze Art Journal-pagina doe ik mee bij:

Love To Craft Challenge Blog LTCCB #79 Anything Goes 
Creative Artiste Mixed Media. Welcome to Creative Artiste Challenge #102 
Penny's Challenge Penny's Challenge #567 
The Creative Crafters Challenge Challenge #74  
Crafting Happiness Challenges 166 Funny Sentiments  

1 opmerking:

  1. She is such a fun lady with all those colorful curls. What a fun mixed media piece. hugs-Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

Spring Bumble Bee

Good morning blogging friends A new challenge has started at  Star Stampz Challenge Blog  on April 10th. This challenge has  Challenge 57 - ...