zondag 3 maart 2024

Do your best, RARA januari

Hallo allemaal

Deze RARA Mixed Media, die begin januari gestart was, konden we redelijk snel afronden. Alle 5 deelnemers hebben achtereenvolgend een nieuwe opdracht gegeven als de vorige opdracht door iedereen was afgerond. Het lastige aan deze dit project was dat de eerste opdracht het opplakken van het focal point op aquarelpapier was. Voordat ik het plaatje opgeplakt heb, heb ik eerst de contouren van het plaatje op maskingpapier overgenomen. Omdat ik dat eerst gedaan had, waren de volgende opdrachten gemakkelijk omdat ik het maskingpapier over het plaatje kon plakken. Nadat alle opdrachten waren uitgevoerd, was dit het resultaat.


Wat heb ik gebruikt:
- 300 grams aquarelpapier
- Plaatjes van Pinterest
- Stencil ABM-SI-MASK207 van Art by Marlene
- Izink Dye Ink: Aurore + Reglisse
- Merkloze stempels
- Distress Ink -spun sugar-
- Washi tape 3 verschillende
- Tekststickers
- Roze pastel gel-pen
- Zwarte fineliner

Met deze Art Journal-pagina doe ik mee bij:

Art Journal Journey On All Fours 
Creative Fingers Challenge Challenge #272. 
Everybody-Art-Challenge 552 
Love To Craft Challenge Blog LTCCB #79 Anything Goes  
Creative Artiste Mixed Media. Welcome to Creative Artiste Challenge #102 

4 opmerkingen:

  1. This is such a sweet elephant Thank you for sharing at Art Journal Journey and my 'On All Fours' theme, Chrisx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Extremely awesome! This elephant is so fabulous. I love its magnificent color and his sweet and faithful gaze. And he fits so well into this beautiful background. A very unusual card! And so adorable.
    Thank you so much for taking part in the Everybody Art Challenge.
    Hugs Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cute little elephant. This is a great page for Chris' challenge. Thanks for linking up to AJJ. hugs-Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOVE the pink elephant. Just adorable. Thanks for sharing it with us at Art Journal Journey using Chris's theme.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...