zondag 31 maart 2024

Dikke Knuffel

Het loopt weer naar het einde van de maand en ik heb nog niet alle opdrachten af die in maart compleet moeten zijn. Daarom ga twee opdrachten verwerken in 1 kaart.
De ene opdracht is overwegend ROOD en de tweede opdracht is een FILMSTRIP.
Dit is mijn kaart met beide opdrachten geworden.



Wat heb ik gebruikt:
- Rood, Wit, Donkerrood en Zwart cardstock
- Slimline stans
- Stencil
- IZINK Dye Ink: Grenadine + Cerise + Framboise
- Meerdere stansen
- Paperdolls van Tim Holtz, idea-ology TH94137
- Uni-ball Signo pigment ink UM-153 white

Met deze kaart doe ik mee bij:
Love To Craft Challenge Blog LTCCB #79 Anything Goes  
The Creative Crafters Challenge Challenge #74  


2 opmerkingen:

  1. Very pretty Slimline design and I love the background and photo strip. Thanks for playing along at The Paper Funday Challenge.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning card. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Geweldig toffee kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...