woensdag 8 november 2023

Always be on the lookout for the presence of wonder

Hallo bloggers

Ik heb weer een Mixed Media project afgerond. Van restjes designpapier moest ik strookjes snijden, er een vlechtwerk van maken en dit op mijn ondergrondpapier plakken. Vervolgens met dopjes in verschillende groottes met acrylverf rondjes gestempeld op mijn werk. Uit ander designpapier dan de stroken bloemen in verschillende groottes gestanst en vervolgens her en der op mijn werk geplakt. Om het geheel wat op te leuken nog wat gedoodled en een tekst erop geplakt.


Wat heb ik gebruikt:

- Restjes designpapier

- 300 grams aquarelpapier

- Acrylic paint van Avec -dark blue-

- Meerdere bloemenstandjes

- Posca white 1 + red 15 + black 24 + blue 33

- Izink Dye Ink Framboise 

- Tekststicker


Met deze Art Journal pagina doe ik mee bij:

Classic Design Challenge Classic Design Challenge October #10 


Love To Craft Challenge Blog LTCCB #77 Anything Goes  

Creative Artiste Mixed Media. Challenge #99  

Crafty Calendar Challenge November Challenge - 'Anything Goes'  


2 opmerkingen:

  1. A fabulous colourful mixed media project, thank you for sharing at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lots of fabulous colourful mixed media elements here. Great result. Thanks for sharing at Creative Artiste this month.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...