dinsdag 19 september 2023

Hello

Hoi Bloggers

De opdracht voor deze Slimline-kaart was paars en geel. Ik ben begonnen om het karton bij elkaar te zoeken en heb met de Slimline-stans het karton uitgestanst. Het witte karton heb ik met de inkten door een stencil bewerkt. Daarna de tekst en de swirl uitgestanst uit het purper karton dat ik eerst voorzien had van een dubbelzijdige plaklaag. De stoffen bloemetjes had ik nog liggen en die heb ik eerst lichtjes bewerkt met de paarse inkt, de 2 laagjes van beide bloemen opgeplakt en er nog een paars steentje ingeplakt.


Wat heb ik gebruikt:

- Purper + geel + wit karton

- Merkloze Slimline stansen

- Stans Hello en swirl van Gemini, GEMJR-MD-OPU

- Merkloos stencil

- Izink Dye Ink Encre + Aurore

- Distress Ink -scattered straw-

- Stoffen bloemetjes die ik nog had liggen

- Art Talent Paarse Plakstenen 


Met deze kaart doe ik mee bij:

A Perfect Time To Craft A Perfect Time To Craft Open Challenge for September, #9-2023

Pearly Sparkles Challenge Blog Challenge #88 Traci's Recipe Challenge

Love To Craft Challenge Blog LTCCB #76 Anything Goes

Classic Design Challenge Blog Classic design Challenge September # 9

Hobbywinkel De Egel September challenge # 168

Crafting Happiness Challenges September: 146 Anything Goes - Every type of crafting welcome



1 opmerking:

  1. Hoi Annie,
    wat heb je een leuke slimline kaart gemaakt. De narcissen springen echt in het oog door het vrolijke geel. En dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...