vrijdag 1 september 2023

Bomen en koe

Bij deze kaart was de opdracht om bomen te gebruiken. 

Onlangs hebben wij een prachtige wandeling gemaakt in het plaatsje Hemmen. Daar heb ik een aantal mooie foto's kunnen maken o.a. met bomen erop. Een van die foto's heb ik gebruikt als achtergrond voor deze kaart. Nog even een wit-zwarte koe gemaakt en verder vond ik dat de kaart niet veel meer nodig had.


Wat heb ik gebruikt:

- Groen gemĂȘleerd karton

- Lichtgroen effen karton

- Restjes wit en zwart karton

- Afdruk van een eigengemaakte foto

- Stans Charlie Cow DBAD10002

- Distress Ink -vintage photo-


Met deze kaart doe ik mee bij:

A Perfect Time To Craft A Perfect Time To Craft Open Challenge for September, #9-2023

Love To Craft Challenge Blog LTCCB #76 Anything Goes

Classic Design Challenge Blog Classic design Challenge September # 9

Crafting Happiness Challenges September: 146 Anything Goes - Every type of crafting welcome

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...