dinsdag 25 juli 2023

Een stoel blijft leeg

Hallo bloggers

De opdrachtkaart voor FB-groep Kaartenmaatjes bleef ik maar uitstellen. De opdracht was namelijk Sterkte/Condoleance; altijd een lastig onderwerp voor een kaart. Maar ja, de maand loopt naar zijn einde en de kaart moest gemaakt worden. Uiteindelijk toch nog wat inspiratie gekregen en de kaart is klaar. Valt mij eerlijk gezegd niet tegen.


Wat heb ik gebruikt:

- Turquoise cardstock

- Lichtgrijs geparfumeerd papier met glimmende bloemetjes

- Parelmoer papier waarop de tekst is geprint

- 3 D-plaatje Mireille E612

- Izink Dye Ink -Ocean-


Met deze kaart doe ik mee bij:

A Perfect Time To Craft A Perfect Time To Craft Open Challenge for July, #7-2023

Classic Design Challenge Blog Classic Design Challenge July # 7

Love To Craft Challenge Blog LTCCB #75 Anything Goes


2 opmerkingen:

  1. Mooi stijlvol kaartje Annie.
    Ik las net je opmerking om een kaartje te plaatsen bij Carlin's Kaartenparadijs. De inzendtermijn is helaas gestopt om 12.00 uur vandaag, vandaar dat het niet gelukt is.
    Vanaf morgenochtend zijn we terug met een nieuwe challenge. Misschien dan nog eens een poging wagen volgens het nieuwe thema.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie CAS Condoleance kaart is dit geworden.
    Inderdaad jammer dat je te laat was om het bij de challenge van carlin's kaartenparadijs te laten deelnemen. Wij sluiten de challenge altijd de laatste dag van de maand om 12.00 uur op de middag af, probeer daar in de toekomst rekening mee te houden.
    Morgen komt de nieuwe challenge er al aan en kan er vanaf 9.00 uur alweer deelgenomen worden aan dat nieuw thema.
    Hou ons in de gaten.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...