maandag 15 mei 2023

Garden

Hallo bloggers

Moederdag zit er weer op. Wat was het gezellig met de kinderen en kleinkinderen die bij ons op bezoek waren en 's avonds ook nog lekker meegegeten hebben. Ze moesten wel op tijd naar huis want vandaag moesten de kleinkinderen weer naar school. En wat ben ik verwend met heel veel Hobbyspullen; ik heb voorlopig weer ideetjes genoeg met de nieuwe spulletjes.

Vandaag heb ik een CAS-kaartje gemaakt. 

Op Facebookgroep Kaartenmaatjes is het onderwerp voor de 12 Maanden Challenge: Bloemen.

Aangezien je bij een CAS-kaartje niet zo heel veel spullen nodig hebt, was alles snel bij elkaar gevonden en kon ik aan de slag. Het resultaat zie je hier.

Wat heb ik gebruikt:

- Paars cardstock

- Lila en Roze karton

- Designpapier: English Garden, StudioLight PPEG136

- Izink Dye Inkt: Encre

- Bloem/bloemetjes: Marianne design, CreaTables LR0513

- Tuinbordje: Marianne design, Collectables COL1346

- Memento inkt: Tuxedo black


Met deze kaart doe ik mee bij:

Creative Moments May Challenge #245 Photo Inspiration

Make My Monday Challenge Blog ##200 Clean and Simple Base + 1 Layer

Creative Fingers Challenge Blog Challenge #254.

The Creative Crafters CHALLENGE #64


2 opmerkingen:

  1. So pretty! Love these purples and pinks together, and your highlight stems are perfect! Thanks so much for playing at Make My Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! Thanks so much for playing at MMMChallenge blog.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...