zondag 26 maart 2023

Sketch 250

Heerlijk, het is weer weekend. Prima knutselweer, want het regent hier telkens. Vandaag heb voor jullie een kaart gemaakt met het thema paars en geel voor een uitdaging van Facebookgroep Kaartenmaatjes. Het is een Sketch-kaart waarbij ik de sketch heb gebruikt van Sweet Sketch Wednesday 2.


Wat heb ik gebruikt:

- Donkerpaars en lila linnenkarton

- Geel cardstock

- Sketch 250 van Sweet Sketch Wednesday 2

- Designpapier: Florals & basics, Craft sensations CR0237/18A2

- Designpapier: Partronen karton van Studio Light, design blok 4

- Designpapier: Glitter Papierblok 100.143

- Merkloze cirkelstansen

- Plaatje uit The Golden Oldie XXL collector's book, ABM-ES-MPP10

- Lila lint

- Paarse plakstenen

- Stabilo pen paars Art. No. 88/55


Met deze kaart wil ik meedoen bij:

Sweet Sketch Wednesday 2 March Sketches here at Sweet Sketch Wednesday 2


2 opmerkingen:

  1. Oh Anne, this is such a happy card. It really made me smile when I saw it. I just adore yellow and purple together. Great image and design papers. Lovely card and thanks so much for sharing it with me over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a bright and sunny card Annie, love your bright colours and it's a perfect take on the sketch.
    Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...