vrijdag 24 maart 2023

Big Smiles

Ik had een idee om een kaartje in groen-tinten te maken. Kijk ik nog eens goed naar de opdracht (van Kaartenmaatjes) moet het een Slimline-kaartje zijn. Dat ging dus niet lukken met mijn idee. Nu begonnen bij de basis met het uitzoeken van verschillende kleuren groen en ook groen designpapier met vlindertjes erop.



Wat heb ik gebruikt:
- 2 kleuren groen cardstock
- Designpapier uit Design Blok 2 van Studio Light
- Slimline stansen
- Plaatje uit The Golden Oldie XXL Collector's book ABM-ES-MPP10
- Tekststicker
- Posca PC-1MR Green 6


Met deze Art Journalpagina doe ik mee bij: 

Kaartjes Inspiratie Challenge #177 Slimline met thema Vlinders
The Creative Crafters Challenge CHALLENGE #62
Creative Fingers Challenge Blog Challenge #251.

2 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart, moest even zoeken naar de vlinder(s) ;), bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...