donderdag 9 februari 2023

Harten

Hé, leuk dat jullie op mijn blog komen kijken. Ik heb voor jullie een super toffe kaart vandaag. Deze voorbeeldkaart heb ik gemaakt voor Girlz Rebel Challenge voor Challenge #24  10 februari - 9 maart. Het is een Liftkaart; deze kaart is naar een voorbeeld van Kaartjes Inspiratie Challenges.


Het thema deze maand is: Kleurencombi + Harten


Gebruikte materialen:
- Donkerrood cardstock
- StudioLight Paper stack - Filled with Love -
- Pinguïns: Dutch Doobadoo Crafty Kit XL - Sweet Heart
- Posca pen PC-1MR, Rood 15
- Nuvo Crystal Drops, zwart

Met deze kaart doe ik mee bij:
Kaartjes Inspiratie Challenge KIC start uitdaging #176 Hartjes op je kaart
Crafty Friends Challenge Blog Challenge 164 for February

2 opmerkingen:

  1. Het is een mooie liftkaart en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo dit kaartje. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij het KAARTJES INSPIRATIE CHALLENGEBLOG. Groetjes Helma DT Team

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...