maandag 9 januari 2023

Zig zag flap kaart

Een heel mooi en creatief 2023 voor iedereen.

In dit nieuwe jaar heb ik mijn eerste kaart gemaakt als designer voor Challenge #23 van Girlz Rebel Challenge.

De opdracht voor deze challenge is een Kleurencombi + Glitter. 

Ik heb het model van de zig zag flap kaart gebruikt om deze kaart te maken.

Gebruikt:

- Wit linnen cardstock

- Om te matten: Parelmoer linnen hobbykarton

- Designpapier: Papierblok Color's 4.950.031

- Plaatje: The Golden Oldie XXL Collector's Book ABM-ES-MPP-10

- Gele en blauwe glittersteentjes


Met deze kaart doe ik mee bij:

Everybody-Art-Challenge #527 Alles geht

1 opmerking:

  1. Great fold! I love how you created your card. This designpaper is so beuatiful. These persons who really seem to have fun. And you put a wonderful flower in the middle.
    Thank you for sharing this amazing card with the current Everybody Art Challenge.
    Hug Uschi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

Spring Bumble Bee

Good morning blogging friends A new challenge has started at  Star Stampz Challenge Blog  on April 10th. This challenge has  Challenge 57 - ...