vrijdag 11 november 2022

Replace fear of the unknown with curiousity

Het tweede project op de Ontmoetingsdag afgelopen zaterdag van FB-groep Kaartenmaatjes bij Marlies Donders in Dongen, was voor mij wederom een Art Journal pagina. 

Omdat we bij het begin van de dag eerst bezig waren geweest met het maken van wat achtergronden, heb ik deze negatief-afdruk gekozen voor mijn project.

Gebruikt:

- 185 grams aquarelpapier

- Acrylverf: Geel, groen en rood

- Maskstencil: Art by Marlene ABM-BB-Mask66

- Aquarelpotlood: Stabilo All 8046

- Glitter Gel-pen Oranje (Hema)

- Plaatjes uit een servet

- Tekststicker (merkloos)


Met deze Art Journal pagina doe ik mee bij:

Mixed Media Lovers Challenge #19  (Letters)

Welcome to Creative Artiste Challenge #88

5 opmerkingen:

  1. ik heb 'm zien ontstaan deze creatie ;) Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
    Groetjes Ine (blogowner)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Annie! Zo leuk dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A super journal page. Lovely stencilled background and focal images.
    Thank you for joining in with our November challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gedaan annie
    bedankt dat je mee hebt willen doen
    tot de volgende keer
    groetjes jolanda bongers
    dt mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...