donderdag 10 november 2022

Do what you LOVE

Afgelopen zaterdag op de Ontmoetingsdag van FB-groep Kaartenmaatjes bij Marlies Donders in Dongen, heb ik deze Art Journal pagina gemaakt. Omdat ik nog nooit met Lavinia had gewerkt en dus van Lavinia geen spullen in mijn bezit heb, moest ik alle stempels lenen. 

Hier moet ik nog heel veel oefenen, maar het was wel leuk om te doen. Inmiddels staat er al het een en ander van Lavinia op mijn verlanglijstje; tenslotte krijgen we over niet al te lange tijd Sinterklaas, Kerstmis en mijn verjaardag. 



Gebruikt

- 185 grams aquarelpapier

- Acrylverf: Geel, groen en oranje

- Meerdere Lavinia stempels:

  - Vogels LAV097 (birds)

  - Lantaarntjes + grassprietjes LAV730 (flower pods)

  - Sterretjes en puntjes LAV152 (Miniature Stars)

  - Kabouterhuis LAV685 (Bayleaf Cottage)

  - Bloemen LAV002 (Bluebells)

  - Swirl LAV589 (Mystical Swirl)

- Stempel: grasrand

- Versafine Pigment Ink - Onyx Black

- Izink Dye Ink - Miel

- Rode  glitter Gel-pen (Hema)

- Sparkle Brushmarkers Decotime: Pearl glitters, Gold Glamour en Silver Sparkle

- Merkloze tekststempel


Met deze Art Journal pagina doe ik mee bij:

Mixed Media Lovers Challenge #19  (Letters)

Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog # 88

2 opmerkingen:

  1. Leukkk! Zo leuk dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely journal page. A beautifully blended background and fabulous stamps.
    Thank you for joining in with our November challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

NOEL

Hello everyone! I'm here with a new challenge with the  Merry Little Christmas Challenge Blog . I hope you will come play along with the...