dinsdag 8 februari 2022

Listen to your heart, it will show you the way

Op de FB-groep Kaartenmaatjes heb ik twee maandelijkse challenges gecombineerd. De eerste challenge was om een Magnolia in te kleuren en er een kaart mee te maken en de tweede challenge was om de workshop te maken. De Magnolia heb ik op de worhshop gebruikt.

Gebruikte materialen:
- Ecru cardstock
- Designpapier uit de blok Floral wishes van Craft sensations
- Tri-blend markers van Spectrum noir: Brown Grey Shades + Fair Skin Blend + Coral Shades + Lavender Blend + Magenta Blend
- Izink inkt: Rosée
- Plaksteentjes van Art Talent
- Cameo van Nellie Snellen
- Tekst sticker


Met deze kaart wil ik meedoen bij:
Mijn Hobbyhonk  Challenge #37

1 opmerking:

  1. Wat een dot van een kaart Annie!
    Dankjewel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

Spring Bumble Bee

Good morning blogging friends A new challenge has started at  Star Stampz Challenge Blog  on April 10th. This challenge has  Challenge 57 - ...